Що робити, якщо ви отримали поганий фідбек? Як уникнути конфліктів в команді? Як адаптуватися до робочих буднів після відпустки? Як уникнути професійного вигорання? Якщо ви коли-небудь цікавилися цими та схожими робочими питаннями, читайте далі.
Ми вирішили не соромитися поставити ці незручні питання нашим People Partner-ам і спитати у них порад. Бо хто, як не вони, найкраще підкажуть, як діяти в найрізноманітніших ситуаціях.
Поради від HR в інтерв’ю з Intellias People Partners

Олена Боднарук
People Partner, Львів
Як бути хорошим team player? Як уникати конфліктів в команді?
Розуміти, що в кожного своє бачення світу. Найкращий спосіб не створювати конфлікти самому – прийняти те, що інші мають право на своє бачення, яке з твоїм може не співпадати. А уникнути конфліктів можна, стараючись все комунікувати – все до найменших дрібниць, бо зазвичай головна причина непорозуміння – це коли хтось чогось комусь недоговорив.
Як уникнути професійного вигорання?
Скласти собі список рятівних речей, до яких можна звертатися коли бачиш, що вже кипить-підкипає. Наприклад, випити каву на терасі офісу, зателефонувати другу і поговорити пару хвилин, зіграти в кікер, покататися на гіроборді. В такі моменти відкривати його і вибирати те, на що впаде око.
Як краще планувати свій робочий час?
Є теорія, що є раціонали та ірраціонали. Для перших пріоритетній результат, для других - процес. Я ірраціонал, тому для мене працює така схема: я пишу список всього, що треба зробити протягом дня, і, якщо там багато рутинних завдань – просто вибираю те, що хочеться робити в той момент, і так рухаюся далі.

Дмитро Мармура
People Partner, Львів
Як просити фідбек у менеджера? Як реагувати на поганий фідбек?
Регулярно питайте свого менеджера фідбек на ваш перформенс, навіть якщо думаєте, що ви добре з усім справляєтеся. Просто спитайте. Також дуже корисно дізнатися, що ваші колеги у команді думають про те, як ви справляєтеся з завданнями. Якщо ви отримали поганий, але конструктивний фідбек, спитайте, що ви можете зробити, щоб покращити свою роботу.
Як бути хорошим/продуктивним teamplayer? Як уникати конфліктів в команді?
Прислухайтеся до думок своїх колег, особливо перед тим, як приймати рішення. Впевніться, що ви врахували думки інших та/або обговорили їх. Старайтеся допомагати вашим колегам, коли вони про це просять. Якщо у вас немає зараз на це часу, повідомте їх, коли він у вас з’явиться.

Олена Клочкова
People Partner, Харків
Що порадиш ньюкаммерам, щоб їх перший день в новій компанії пройшов найменш стресово?
Перший день у новій компанії – це завжди стрес, тому варто продумати свій маршрут до офісу заздалегідь, вийти раніше, щоб не запізнюватись та не відчувати себе незручно. Не соромтеся ставити питання та дізнаватися про те, що ви не розумієте. Всю нову та корисну інформацію краще записати.
Як реагувати на поганий фідбек?
Завжди треба розуміти, що поганий фідбек дає можливість покращити результат своєї роботи, що, в свою чергу, підвищить ваш професійний рівень. Намагайтесь побачити саму суть проблеми, поставити себе на місце менеджера та зрозуміти, чому ви його отримали. Не треба ображатись чи емоційно реагувати – це не вирішить проблеми, а тільки посилить ії. Пам’ятайте, що ми усі йдемо до однієї цілі, ми в одній команді, тому найголовніше – співпрацювати і разом шукати найкращі варіанти рішень. Суть конструктивного фідбека в тому, щоб звернути вашу увагу на певні аспекти та покращити ситуацію, а не зробити вам неприємно.

Андрій Марченко
People Partnership Program Manager, Львів
Як програмісти можуть впливати на зміни у своїй компанії – якщо вони цього хочуть?
Зазвичай, сучасні прогресивні компанії з готовністю ставляться до бажання колег вносити зміни. Для мене завжди працює правило – «Критикуєш? Пропонуй!». Обґрунтована пропозиція з вказанням переваг впровадженої зміни вірогідніше знайде підтримку і погодження.
Як адаптуватися до роботи після відпустки? Як уникнути після-відпусткової депресії?
Після-відпусткова депресія, зазвичай, пов’язана із горою роботи, яка накопичилась за час відсутності. Щоб зменшити цю гору, вам потрібні хороші колеги, з якими ви заздалегідь домовитесь про тимчасове делегування ваших справ.

Іра Когут
People Partner, Львів
Які поради можеш дати для ефективного 1:1 мітингу з менеджером?
Щоб зустріч 1:1 була максимально ефективною, а ви могли отримати якомога більше користі від неї, вам варто підготуватися заздалегідь. Найкраще коротко для себе окреслити план розмови та зрозуміти, які результати ти хочеш отримати після цієї зустрічі. Що можна та варто обговорювати на 1:1 зустрічі із своїм менеджером? Маєте бачення свого подальшого професійного чи кар’єрного росту в компанії? Звісно, це чудова можливість обговорити із своїм керівником. Маєте ідеї, як зробити роботу вашої команди ефективнішою? Це теж хороша тема для обговорення на 1:1 зустрічі.
Як уникнути професійного вигорання?
Щоб не вигоріти на роботі, насамперед, потрібно регулярно ходити у відпустки. Дедлайни і мітинги – це важливо, але власне самопочуття та здоров’я важливіші. Якщо сьогодні ви допізна засиділися в офісі, заплануйте собі скорочений робочий день, скажімо, у п’ятницю. Гнучкий графік в Intellias передбачає таку можливість. Якщо у вас скоро реліз і ви відчуваєте, як кількість гормонів стресу в крові зростає, скористайтеся можливістю перепочити в офісі. У нас в офісах є фанруми, де можна пограти у настільний теніс чи більярд, або можна піти на сеанс масажу. 20 хв релаксу – і ви вже готові до нових завдань та челенджів.
Як адаптуватися до роботи після відпустки? Як уникнути після-відпусткової депресії?
Часто вихід з відпустки є стресовим для нас. Ще вчора ми насолоджувалися відпочинком, а сьогодні у нас багато непрочитаних листів, нові завдання та дедлайни. Щоб мінімізувати стресовість моменту виходу з відпустки, найкраще обрати першим своїм робочим днем після відпустки четвер або п’ятницю. Наприкінці тижня вам буде значно легше влитися у робочий ритм, коли більшість ваших колег вже будуть налаштовані на вихідні.
Ми будемо раді бачити тебе у своїй Intellias-команді! Ось тут – перелік усіх актуальних вакансій.